Natura się ceni – kosmetyki naturalne.

Natura się ceni – kosmetyki naturalne.

L’Occitane

Firma poszukuje franczyzobiorców z miast liczących 200-300 tys. mieszkańców. Pod uwagę brane są również miejscowości turystyczne, np. Zakopane.

Marka L’Occitane powstała w 1976 roku, a jej twórcą jest miłośnik Prowansji Oivier Baussan. Do Polski firma zawitała w 2000 roku. Przez ten czas L’Occitane uruchomiło w naszym kraju 20 sklepów z naturalnymi kosmetykami rodem z Prowansji. Teraz przyszedł czas na franczyzę.

– Tempo rozwoju naszej sieci w dużej mierze uzależnione jest od dostępności lokali w centrach handlowych. Optymalna powierzchnia sklepu to 35-45 m\ Najlepsze są lokale na poziomie „o”, z dużą witryną i w ruchliwej części centrum handlowego – mówi Mikołaj Pietrzak z firmy L’Occitane. -Przyszły franczyzobiorca może się do nas zgłosić z propozycją lokalu, możemy mu również pomóc w znalezieniu lokalu w centrum handlowym.Na wykończenie lokalu trzeba przeznaczyć około 120 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 20 tys. zł, środki te przeznaczone są na pomoc franczyzobiorcy w początkowej fazie funkcjonowania sklepu. Firma nie pobiera innych opłat. Sklepy franczyzowe będą powstawać w miejscowościach liczących 200-300 tys. osób oraz w miejscowościach turystycznych, takich jak Zakopane.

Zanim rozpoczną się działania związane z otwarciem sklepu, L’Occitanebada lokalny rynek i określa jego perspektywy. Franczyzo-biorca może liczyć na pomoc w przygotowaniach do otwarcia sklepu obejmującą aranżację lokalu, koordynację prac z architektem, zamówienie

mebli, dekoracji oraz przygotowanie pierwszego zatowarowania. L’Occitane zapewnia również szkolenia produktowe, z technik sprzedaży oraz obsługi klienta. Partner otrzymuje również plan marketingowy, katalogi, ulotki i próbki, uczestniczy także w akcjach promocyjnych prowadzonych w internecie.

Facebook Comments

Artykuły użytkownika

Najnowsze

Najczęściej komentowane

Facebook Comments